Skorzystaj z bezpłatnych świadczeń lekarza, pielęgniarki oraz położnej podstawowej opieki zdrowotnej
Umów wizytę korzystając z aplikacji MyDr
W ramach obsługi pacjenta współpracujemy z aplikacją MyDr, która umożliwia zapisy do naszych lekarzy i pielęgniarek poprzez rejestrację on-line.
Internetowe konto pacjenta
Najczęściej zadawane pytania
- Wejdź na stronę pacjent.gov.pl
- Zaloguj się do portalu IKP za pomocą swojego Profilu Zaufanego
- Po zalogowaniu przejdź do zakładki “Moje Konto”
- W zakładce “Moje Konto” znajdź podpunkt “Twoja Podstawowa Opieka Zdrowotna (POZ)”. W tym miejscu pojawiają się informację na temat aktywnych deklaracji do lekarza, pielęgniarki oraz położnej POZ.
- Aby złożyć nową deklarację, należy kliknąć przycisk “Nowa deklaracja”.
- Po przejściu do składania nowej deklaracji należy uzupełnić formularz swoimi danymi.
- Przy podpunkcie “Wybierz placówkę” wybierz: > Województwo: mazowieckie > Miejscowość: Warszawa > Ulica: Jana Pawła Woronicza 15 Po wpisaniu powyższych danych pojawi się lista z dostępnymi podmiotami, z której należy wybrać naszą placówkę CM Woronicza oraz odpowiednią poradnie zależnie od tego czy deklaracja jest składana na lekarza, pielęgniarkę czy położną.
- Następnie z dostępnej listy wybierz personel, którego dotyczy deklaracja (lekarz, pielęgniarka lub położna).
- Po uzupełnieniu deklaracji kliknij przycisk “Podpisz deklarację”
- Zostaniesz przekierowany do Podglądu deklaracji. W tym miejscu należy wybrać przycisk “Podpisz Profilem Zaufanym”
- Po podpisaniu deklaracji należy wybrać przycisk “Wyślij”
Składając deklarację za pomocą:
- Formularz deklaracji – o przyjęciu deklaracji zostaniecie Państwo poinformowani mailowo.
- Internetowe Konto Pacjenta – informacja o przyjęciu deklaracji pojawi się na portalu pacjent.gov.pl
Deklaracje złożone za pomocą Formularza deklaracji oraz przez Internetowe Konto Pacjenta są rozpatrywane w ciągu 3 dni roboczych.
Jeżeli w deklaracji pojawią się błędy, przychodnia odrzuci przesłany dokument. Wówczas pacjent otrzyma odpowiednią informację o braku rozpatrzenia deklaracji oraz o powodzie odrzucenia. W tej sytuacji należy ponownie złożyć deklaracje.
Więcej informacji na temat Internetowego Konta Pacjenta oraz składaniu deklaracji online znajdziecie Państwo tutaj