Skorzystaj z bezpłatnych świadczeń lekarza, pielęgniarki oraz położnej podstawowej opieki zdrowotnej

Umów wizytę korzystając z aplikacji MyDr

W ramach obsługi pacjenta współpracujemy z aplikacją MyDr, która umożliwia zapisy do naszych lekarzy i pielęgniarek poprzez rejestrację on-line.

Internetowe konto pacjenta

Najczęściej zadawane pytania

  • Wejdź na stronę pacjent.gov.pl
  • Zaloguj się do portalu IKP za pomocą swojego Profilu Zaufanego
  • Po zalogowaniu przejdź do zakładki “Moje Konto”
  • W zakładce “Moje Konto” znajdź podpunkt “Twoja Podstawowa Opieka Zdrowotna (POZ)”. W tym miejscu pojawiają się informację na temat aktywnych deklaracji do lekarza, pielęgniarki oraz położnej POZ.
  • Aby złożyć nową deklarację, należy kliknąć przycisk “Nowa deklaracja”.
  • Po przejściu do składania nowej deklaracji należy uzupełnić formularz swoimi danymi.
  • Przy podpunkcie “Wybierz placówkę” wybierz: > Województwo: mazowieckie > Miejscowość: Warszawa > Ulica: Jana Pawła Woronicza 15 Po wpisaniu powyższych danych pojawi się lista z dostępnymi podmiotami, z której należy wybrać naszą placówkę CM Woronicza oraz odpowiednią poradnie zależnie od tego czy deklaracja jest składana na lekarza, pielęgniarkę czy położną.
  • Następnie z dostępnej listy wybierz personel, którego dotyczy deklaracja (lekarz, pielęgniarka lub położna).
  • Po uzupełnieniu deklaracji kliknij przycisk “Podpisz deklarację”
  • Zostaniesz przekierowany do Podglądu deklaracji. W tym miejscu należy wybrać przycisk “Podpisz Profilem Zaufanym”
  • Po podpisaniu deklaracji należy wybrać przycisk “Wyślij”

Składając deklarację za pomocą:

  • Formularz deklaracji – o przyjęciu deklaracji zostaniecie Państwo poinformowani mailowo.
  • Internetowe Konto Pacjenta – informacja o przyjęciu deklaracji pojawi się na portalu pacjent.gov.pl

Deklaracje złożone za pomocą Formularza deklaracji oraz przez Internetowe Konto Pacjenta są rozpatrywane w ciągu 3 dni roboczych.

Jeżeli w deklaracji pojawią się błędy, przychodnia odrzuci przesłany dokument. Wówczas pacjent otrzyma odpowiednią informację o braku rozpatrzenia deklaracji oraz o powodzie odrzucenia. W tej sytuacji należy ponownie złożyć deklaracje.

Więcej informacji na temat Internetowego Konta Pacjenta oraz składaniu deklaracji online znajdziecie Państwo tutaj